Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dakaa | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany02.05.2007 @23:34:51 ostatnio na stronie17.12.2012 @00:01:12



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze258 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Ksenja    30.09.2010 @15:12:19
Można, można tylko raczej na zamówienie, bezpośrednio u mnie, bo w galeriach ostatnio szybko znikają Miło mi, ze się podobają.
~DeeDeeArt    25.05.2010 @21:47:07
dzięki
_______
http://DeeDeeArt.pl - Kolczyki, bransoletki, wisiorki, broszki...
~musstaffa    25.05.2010 @21:21:46
dziękuje
~MagiczneSzydelko    07.05.2010 @07:48:16
Cieszę sie, że Ci się chusta podoba...
Z resztą nie Tobie jednej...
Pozdrawiam serdecznie!!!
_______
~Elfikk    04.05.2010 @15:58:00
pięknie dziękuje za miłe komentarze i ja dyndaje uwielbiam, a wręcz kocham a co do kolczyków "hekate"... do lekkich nie należą
~borowkowa    03.05.2010 @17:38:23

Nie zmaltretowany, tylko młotkowany drut. To zabieg celowy. A miedziane właśnie, nie były młotkowane, dlatego nie są zmaltretowane, bo nie miały być...
^Ksenja    28.04.2010 @18:02:18
Może dzień, dwa, to zależy ile etapów się składa na projekt
^Ksenja    28.04.2010 @17:57:24
A to już zależne od projektu Ile dokładnie czasu sama nie wiem, nigdy tego nie kontroluję
~gosiak86    28.04.2010 @17:52:30
może następnym razem tak spróbuję
_______
pain is so close to pleasure
~trampek0404    28.04.2010 @16:03:52
dzięki wielkie za pozytywne oceny gorąco pozdrawiam
~gosiak86    27.04.2010 @21:19:43
no wiem właśnie, że bazę troszkę widać, ale nijak nie udawało mi się jej do końca schować. dzięki za komentarz
_______
pain is so close to pleasure
~Aillil    30.10.2009 @18:03:45
Dziękuje za te wszystkie miłe komentarze,a co do pytania to owijałam drutem 0.4
~czeremiqa    24.07.2009 @21:32:09
dzięki za odwiedzinki i zapraszam ponownie
~kaory    16.07.2009 @15:29:46
tym razem malowane na drewnie, zresztą jak cała seria fulgentes

pozdrawiam!
~rusa1ka    14.07.2009 @12:16:52
ja też się uczę jednak tu chodzi o staranność => moja pierwsza owijana praca: http://www.digart.pl/praca/3121999/Butterfly.html . Siedziałam i owijałam kilka godzin. I owinięte w miarę dokładnie
_______
Zapraszam do mojego biżuteryjnego świata spełniania kobiecych marzeń...: http://confetteria.blog.pl
~byreverie    13.07.2009 @22:54:53
dlatego napisałam co wg mnie jest żle zamiast tylko ocene dawać
~efemerycznosc    08.06.2009 @11:24:28
Dzięki za komentarz, tak kolczyki maluje sama
_______
http://www.fammele.lua.pl <---- kolczyki
!sens    08.06.2009 @09:35:25
refleksja przeważnie na końcu dziękuję za czytanie
_______
hemia
~apsynt    27.01.2009 @17:43:11
jest troche rozmyte tylko tyle
~jjxenon    21.07.2008 @12:45:09
Dziękuję za ocenę Imari Kurumi
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~Asharah    25.05.2008 @12:52:47
Dziekuje za watcha :3
~Rotation    13.04.2008 @19:18:56
Dziękuje
~trampek0404    27.03.2008 @21:50:13
aleeee żeś sie na oceniała mnie heh dziekuje bardzo niedlugo nowe prace wiec bedziesz miala znow co poogladac niech tylko bedzie blizej sesji pozdrawiam goraco!!!
~TFUcafe    20.03.2008 @10:05:48
o! Jestes jeszcze na digarcie. To wrzucaj cos nowego Dzieki za odwiedziny
~dzusti    03.09.2007 @12:00:57
dzięki
_______
Opanowaliśmy już energię wiatru, słońca, przepływów i odpływów. Ale dzień w ,którym zapanujemy nad energią miłości będzie równie doniosły jak dzień w którym wykrzesaliśmy ogień.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt